Perchè l'idraulica pò realizà a rotazione in un anghjulu diversu?

Parechje persone prubabilmente sapemu chì a putenza di rotazione hè una di e caratteristiche chjave di un attuatore rotativu idraulicu.Ma sapete cumu realizà a rotazione?
Hè perchè l'attuatore rotativu idraulicu hà un sistema di ingranaggi multi-helical.U sistema di ingranaggi elicoidali guida u muvimentu di pistone da a testa à a fine, chì cambia u muvimentu lineale à u muvimentu di rotazione.Più longu hè a corsa di u muvimentu, più grande hè l'angolo di rotazione.
L'angolo di rotazione più cumuni di l'attuatore rotativu idraulicu hè 180 °, 220 °, 360 °.Pudemu ancu fà diverse rotazioni secondu a dumanda di u cliente.L'angolo di rotazione massimu hè 1500 °, è a precisione di rotazione pò ghjunghje à 0,1 °.Se l'attuatore rotativu idraulicu travaglia in pusizioni per un bellu pezzu, una valvula di contrabalance pò esse equipata.
WEITAI hydraulic hè stata dedicata à a produzzione di cilindri idraulichi è attuatori rotativi in ​​decennii.I nostri attuatori rotativi idraulichi sò largamente appiicati à l'industriale di e macchine di custruzzione, a manipulazione di materiale, l'agricultura, u riciclamentu ambientale, a marina, etc. Fornemu una garanzia di un annu è una consegna rapida per i clienti in u mondu sanu.
Vulete sapè più nantu à u nostru pruduttu?Cuntattatemi è fateci cunnosce a vostra dumanda.

nutizie


Tempu di Postu: Aug-02-2022